ရန္ကုန္စည္ပင္သာယာ နယ္နိမိတ္အတြင္း တည္ေဆာက္လ်က္ရွိသည့္ ကားလမ္းကူး ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းေလးခုႏွင့္ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းေျခာက္ခုကို လက္ရွိဘ႑ာႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္သြားမည္ဟု
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာ ေရးေကာ္မတီ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာ ၾကားသည္။ "ေရြးေကာက္ပြဲရွိေတာ့ စီမံကိန္းမွာ လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္သမားေတြကို သက္ဆိုင္ရာေ ဒသအသီးသီးကို ျပန္ၿပီးမဲထည့္ဖို႔ ခြင့္ေပးထားလို႔ လုပ္ငန္းေတြ
ရပ္သလိုျ ဖစ္ေနတာပါ၊ အခုဘ႑ာႏွစ္အတြင္းမွာပဲ အၿပီး တည္ ေဆာက္ဖို႔ လ်ာထား ပါတယ္" ဟု ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်င္နီယာဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ေန႔စဥ္ျဖစ္ေပၚေန ေသာ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈမ်ားကို ေျဖရွင္း ႏုိင္ရန္ ကားလမ္းကူးခုံးေက်ာ္တံတားစီမံကိန္း မ်ားကုိ လက္ရွိအစုိးရ လက္ထက္တြင္ စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ခ့ဲၿပီး၊ လက္ရွိခုံးေက်ာ္ တံတား
စီမံကိန္းသစ္မ်ားအျဖစ္ ရွစ္မုိင္လမ္းဆုံ၊ ကုကိၠဳင္လမ္းဆံု၊ တာေမြအ၀ိုင္းထိပ္ႏွင့္ ေျမာက္ဥကၠလာႏွင့္ ဒဂုံၿမိဳ႕သစ္ေျမာက္ပိုင္း ေနရာမ်ားတြင္ တည္ေဆာက္အေကာင္ အထည္ေဖာ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ခုံးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းသစ္မ်ား အတြက္
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစုိးရ အဖြဲ႕က ၿပီးခဲ့သည့္ ဧၿပီလတြင္ တင္ဒါေခၚ ယူခဲ့ရာ ပုဂၢလိက ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီမ်ား ျဖစ္သည့္ ေရႊေတာင္၊ ကက္ပီတယ္ဒုိင္းမြန္းစတားႏွင့္ အက္ဖ္အမ္အုိင္တုိ႔ ေဆာက္လုပ္ခြင့္ ရရွိခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
"ဘယ္ေလာက္ဘတ္ဂ်က္နဲ႔ လုပ္သလဲ ဆိုတာေတာ့ အတိအက် ေျပာဖို႔ခက္ပါတယ္၊ ကားကူးခံုးေက်ာ္တံတားႀကီးေတြက တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရဘတ္ဂ်က္နဲ႔ ေဆာက္ တာျဖစ္ၿပီး၊ စည္ပင္ကေတာ့ တံတားေဆာက္လို႔ ရေအာင္
သက္ဆိုင္ရာဌာနေတြနဲ႔ညိႇၿပီး ဖုန္းလိုင္း၊ ေရပိုက္လိုင္းေတြ၊ ပလက္ေဖာင္းေတြ ခ်ဲ႕တာ၊ လွ်ပ္စစ္ႀကိဳးေတြနဲ႔ လြတ္ေအာင္ ဌာန အေနနဲ႔ လုပ္ေပးတာပါ"ဟု တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၏ အစီအစဥ္ျဖင့္ လူကူး ခံုးေက်ာ္ တံတားမ်ားကို ျပည္လမ္းမေပၚတြင္ ႏွစ္ခု၊ ကမၻာေအးဘုရားလမ္းမ (ဗဟန္း) တြင္ တစ္ခု၊ ကမ္းနားလမ္းေမာ္တင္တြင္တစ္ခု တည္ေဆာက္ လ်က္ရွိၿပီး၊ ဆူးေလလူကူးခုံးေက်ာ္ တံတားကိုလည္း လမ္းေလးဘက္စလုံးမွ သြားလာႏုိင္ရန္ စတုရန္းပုံစံျဖင့္ ျပည္လည္ျပဳျပင္ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္သည္။
Source : http://myanmar.mmtimes.com/