ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး စီမံကိန္းတင္ဒါ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေသာ္လည္း ေအာင္ျမင္သူမရွိ၍ ဒုတိယအႀကိမ္ တင္ဒါျပန္ေခၚ

ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး ဘက္စုံဖံြ႕ၿဖိဳးေရး စီမံကိန္းအတြက္ ဒုတိယအႀကိမ္တင္ဒါ ျပန္လည္ေခၚယူလုိက္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ အဆုိပါ စီမံကိန္းအတြက္ ၂၀၁၄ ဧၿပီက တင္ဒါစတင္ေခၚ ယူခဲ့ၿပီး တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာ စိစစ္မႈမ်ား

 ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း တင္ဒါ ေအာင္ျမင္သည့္ ကုမၸဏီမရွိ ဟုဆုိကာ ေရြးခ်ယ္မႈကို ဇူလုိင္လကုန္တြင္ ရပ္နားခဲ့ၿပီးေနာက္ ဒုတိယအႀကိမ္ ထပ္မံေခၚယူျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။ ‘‘လုပ္ငန္းပမာဏ ႀကီးမားတဲ့အတြက္ စိစစ္မႈေတြ စနစ္တက် လုပ္ရတယ္။ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ကုမၸဏီ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း စိတ္၀င္စားမႈရွိခဲ့ပါတယ္။ ေရြးခ်ယ္ေရးအဖဲြ႕ စိတ္ႀကိဳက္မရရွိတဲ့အတြက္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္ေခၚဖို႔ စီစဥ္လုိက္ တာပါ’’ ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ အႀကီးတန္းအရာရွိတစ္ဦးက ေျပာသည္။ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးပို္င္ေျမ ၇၄၆ ဟက္တာ(၆၃ ဒသမ ၆၂၂ ဧက) ေပၚတြင္ ရထားလုပ္ငန္းႏွင့္ သက္ဆုိင္ေသာ စီးပြားေရးဆုိင္ရာ အေဆာက္အအုံမ်ား၊ 

အပန္းေျဖေနရာမ်ား၊ ဟိုတယ္မ်ား ေဆာက္လုပ္ရန္ႏွင့္ ပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္မ်ား ပါ၀င္သည့္ စီမံကိန္းအတြက္ ဖိတ္ေခၚခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး ဘက္စုံဖံြ႕ၿဖိဳးေရး စီမံကိန္းအတြက္ ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္ကတင္ဒါေခၚယူမႈတြင္ ႏုိင္ငံတကာကုမၸဏီမ်ားက အဆုိျပဳလႊာ ၃၄ ေစာင္ေပးပို႔ထားခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆုံးအဆင့္ တင္ဒါ၌ကုမၸဏီအဖဲြ႕သုံးခုသာ ၀င္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္ က်န္ရွိခဲ့သည္။ အဆုိပါ စီမံကိန္းအတြက္ ျမန္မာႏုိင္ငံအပါအ၀င္ မေလး ရွား၊ အီတလီ၊ ကိုရီးယား၊ ကာ တာ၊ ျပင္သစ္၊ ဂ်ပန္၊ စင္ကာပူ၊ ကေနဒါႏွင့္ ဗီယက္နမ္တို႔က ေလွ်ာက္ထားခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ ယခု ဒုတိယအႀကိမ္ တင္ဒါ ေခၚယူမႈတြင္ ၀င္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့ဖူးသူမ်ားလည္း ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထားႏုိင္ၿပီး ႏုိ၀င္ဘာလ ၆ ရက္ ေနာက္ဆုံးထား ေလွ်ာက္ထားရန္ ေၾကညာထားသည္။ ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးသည္ ရထားေျပးဆဲြမႈမွ ႏွစ္စဥ္ က်ပ္ ၄၅ ဘီလီယံခန္႔ အ႐ႈံးေပၚ ေနျခင္းေၾကာင့္ ၀င္ေငြျပန္လည္ ျဖည့္တင္းႏုိင္ရန္ ရထားပိုင္ေျမတြင္ ပုဂၢလိကႏွင့္ အက်ဳိးတူပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေသာ စီမံကိန္းမ်ား ျပဳလုပ္ေစျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးသန္းေဌးက၂၀၁၄ ႏွစ္ကုန္၌ ေျပာသည္။

Source: 7 Day News Journal

Facebook comments