09-261334475

ကန္ထ႐ိုက္တိုက္ေဆာက္လုပ္ခြင့္ကန္႔သတ္ခ်က္ သတင္းမ်ားေၾကာင့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအၾကား ဂယက္႐ိုက္

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ထပ္မံတည္ေဆာက္မည့္ ကန္ထ႐ိုက္တိုက္မ်ား၌ ရင္ခြဲအမ်ဳိးအစားေဆာက္လုပ္ခြင့္ ကန္႔သတ္မည္ဆိုျခင္းႏွင့္ ကားပါကင္ထည့္သြင္းတည္ေဆာက္ရမည္ဟု သတင္းမ်ားထြက္ေပၚေနေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားထံမွ သတင္းရရွိသည္။

‘‘ေျမအက်ယ္ေပ ၂၅ ေပ ၅၀ ကိုရင္ခြဲပံုစံေပးမေဆာက္ေတာ့ ဘူး။ ေျမအက်ယ္ေပ ၄၀၊ ေပ၆၀ ကို ေျမညီထပ္ေနရာမွာ ကားပါ ကင္ထည့္ေဆာက္ရမယ္ဆိုတာ ေတြ ၾကားေနရေတာ့ လုပ္ငန္းရွင္ ေတြအၾကား ေတာ္ေတာ္ဂယက္ ႐ိုက္ေနတယ္’’ဟု ေက်ာ္ေဆာက္ လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ဦးေက်ာ္သိန္း ေဌးက ေျပာသည္။

‘‘အခုဟာက ထင္ရာျမင္ရာ ေတြေျပာေနၾကတာ။ တရား၀င္ ထုတ္ျပန္မွ အားလံုးသိရမယ့္ သ ေဘာပါ’’ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီအင္ဂ်င္နီယာ အေဆာက္အအံုဌာနမွ တာ ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြက္ အေဆာက္အအံုမ်ားေဆာက္လုပ္ခြင့္ပါမစ္ အသစ္ျပန္လည္ေရးဆြဲမႈသည္ ၿပီးစီးၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီအတြင္းေရးမွဴး ေဒၚလိႈင္ေမာ္ဦးက ေျပာၾကားထားၿပီး ေဆာက္လုပ္ခြင့္ပါမစ္အတြက္ ယခင္က ဥပေဒ ကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစရန္ ျဖည့္စြက္ေရးဆြဲျခင္းျဖစ္ကာ အင္ဂ်င္နီယာ အသင္းႏွင့္ ဗိသုကာအသင္းသို႔ ခ်ျပၿပီးျဖစ္၍ ျပည္သူသိရွိေစရန္ မၾကာမီထုတ္ျပန္ေပးမည္ဟု ဆို သည္။

 လက္ရွိတြင္ ကန္ထ႐ိုက္ တိုက္တစ္လံုးေဆာက္ရန္ ေဘး အိမ္မ်ား၏ ေထာက္ခံခ်က္မ်ားကို ေငြေၾကးမ်ားေပး၍ လက္မွတ္မ်ား ထိုးခိုင္းေနရျခင္း၊ လွ်ပ္စစ္သံုးစြဲမႈတြင္ ကီလို၀ပ္ ၃၀ ေက်ာ္ပါက ထရန္စေဖာ္မာမ်ားတပ္ဆင္ရမည္ဆိုျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားအၾကား အခက္အခဲမ်ားျဖစ္ေပၚေနသည္ဟု ဆိုသည္။

  ‘‘တိုက္ခန္းေစ်းကြက္က ေအးေန႐ုံမဟုတ္ဘူး။ ခဲပါခဲေနၿပီ။ ဒီၾကားထဲ စည္းမ်ဥ္းေတြဥပေဒ သစ္ေတြ လာမွာအမ်ားႀကီးပဲလို႔ ၾကားေနတယ္’’ဟု ေစတနာ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ လုပ္ ငန္းရွင္ ဦးတင္ၫြန္႔က ေျပာသည္။ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း အခ်ဳိ႕သည္ ေဆာက္လက္စရပ္နားထားရျခင္း၊ စာခ်ဳပ္မ်ားကို ပယ္ ဖ်က္လိုက္ရျခင္းႏွင့္ ေရွာင္ေျပးမႈ မ်ားအထိပင္ရွိေနၿပီဟု လက္ရွိ ေဆာက္လုပ္ေရးေလာကအေျခ အေနကို ဦးတင္ၫြန္႔က ရွင္းျပ သည္။

Source:7daydaily

Facebook comments