သန္လ်င္တံတားသစ္ အျမန္တည္ေဆာက္မည္
သန္လ်င္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ သာေကတၿမိဳ႕နယ္ကို ဆက္သြယ္ထားသည့္ သန္လ်င္တံတားအမွတ္ (၁)သည္ ယေန႔အခ်ိန္တြင္ မ်ားျပား လာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ႀကီး၊ ယာဥ္ငယ္မ်ားစြာ ျဖတ္သန္းေနသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ အခ်ိန္မေရြး က်ဳိးက်ႏိုင္သည့္ အေနအထားရွိသည့္အတြက္ သန္လ်င္ တံတား အမွတ္(၃)ကို အျမန္ဆံုး ေဆာက္လုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။အဆိုပါ တံတားအမွတ္(၃)ကို လက္ရွိ အသံုးျပဳလ်က္ရွိသည့္ တံတားေဟာင္းေဘးတြင္ ေလးလမ္းသြားတံတားအျဖစ္ တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္ ကာ ျပည္ေထာင္စု အစိုးရအဖြဲ႕ထံမွ သေဘာတူညီခ်က္ရရွိထား ၿပီး ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္သို႔ တင္ျပႏိုင္ရန္ အတြက္ တံတားတည္ေဆာက္ ရာတြင္ လိုအပ္မည့္ ေငြေၾကးႏွင့္ နည္းပညာမ်ားကို အကူအညီေပးမည့္ ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရးေအဂ်င္စီ (JICA) ႏွင့္ အေသးစိတ္ညႇိႏိႈင္းတိုင္ပင္ ေရးဆြဲလ်က္ ရွိေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန အျမဲတမ္းအတြင္း၀န္ ဦးေက်ာ္လင္းက ေျပာသည္။"အခုလက္ရွိတံတားက အလယ္မွာ ရထား သြားၿပီး အစြန္းထြက္ သံမဏိရက္မႏွစ္ဖက္ေပၚ မွာ ကားလမ္းလုပ္ထားတဲ့အတြက္ ကားေလး ေတြကိုပဲ ေပးျဖတ္ဖို႔ အစကတည္းက ေျပာထားတာပါ။ အခုခ်ိန္မွာ ကားငယ္ကေလးေတြတင္ မကဘူး၊ ကားႀကီးေတြေရာ၊ ကုန္တင္ကားေတြ ပါ ျဖတ္ေနတဲ့ အတြက္ အခ်ိန္မေရြး က်ဳိးက်သြား ႏိုင္တဲ့ အေနအထားရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္က အတည္ျပဳခ်က္ ရတာနဲ႔ ေလးလမ္းသြား တံတားသစ္တစ္စင္း အျမန္ဆံုးေဆာက္လုပ္သြားမွာပါ" ဟု ၎က ျမန္မာတိုင္း(မ္)ကို ေျပာသည္။ သန္လ်င္တံတား အမွတ္(၁)ကို တည္ေဆာက္ထားသည့္ နည္းပညာအရ မီးရထား လမ္းကိုသာ အဓိကဦးစားေပးခဲ့ကာ သံကူ ကြန္ကရစ္အမာခံအျဖစ္ ေဆာက္လုပ္ထားခဲ့ ၿပီး အစြန္းထြက္ သံမဏိသံေပါင္မ်ားေပၚ တြင္ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းမ်ားကို ေဘးတစ္ဖက္တစ္ခ်က္စီတြင္ ထည့္သြင္းတည္ ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ရန္ကုန္အေရွ႕ပိုင္းတကၠသိုလ္၊ သီလ၀ါ အထူးစီးပြားေရးဇုန္၊ စက္႐ံု၊ အလုပ္႐ံုမ်ားႏွင့္ လူေနထူထပ္လာ သည့္ သန္လ်င္ၿမိဳ႕နယ္သို႔ ေန႔စဥ္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္စီးေရ ၁၅,၀၀၀ ခန္႔ ျဖတ္သန္းသြားလာေနၾကသည့္ အျပင္ က်ဥ္း ေျမာင္းသည့္ ခ်ဥ္းကပ္လမ္းမ်ားေၾကာင့္ ယခု အခါတြင္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တည္းမႈမ်ား ျဖစ္လာကာ တံတားေပၚတြင္ ကားတစ္စီး စက္ခ်ဳိ႕ယြင္းပါက ေရွာင္ကြင္းသြားလာႏိုင္ရန္ ခက္ခဲၿပီး မၾကာခဏ ယာဥ္ေၾကာပိတ္လ်က္ ရွိသည္။ထို႔ျပင္ ဒဂံုဆိပ္ကမ္းၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ သန္လ်င္ ၿမိဳ႕နယ္ကို ဆက္သြယ္ထားသည့္ သန္လ်င္ တံတားအမွတ္(၂) ရွိေသာ္လည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ႏွင့္ နီးကပ္ၿပီး သြားလာရလြယ္ကူ ပိုမုိအဆင္ ေျပသည့္ သန္လ်င္တံတား အမွတ္(၁)မွာ ယာဥ္ ျဖတ္သန္းအသံုးျပဳမႈ ပုိမ်ားလ်က္ရွိသည္။ တ႐ုတ္ျပည္သူ႔ သမၼတႏိုင္ငံႏွင့္ ျမန္မာႏုိင္ငံ အၾကား ခ်စ္ၾကည္ရင္းႏွီးမႈအျဖစ္ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ တြင္ ရန္ကုန္-သန္လ်င္ တံတားအမွတ္(၁)ကို တ႐ုတ္ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ ႀကီးဌာနတို႔ ပူးေပါင္းေဆာက္လုပ္ခဲ့ရာ ၁၉၉၃ ခုႏွစ္တြင္ ၿပီးစီးခဲ့သည္။Source : Myanmar Times
Facebook comments