09-261334475

စက္မႈဇုန္မ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနေပါင္းစုံ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္မႈျဖင့္ လုပ္ကုိင္မည္ဟု တုိင္း၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ကတိျပဳ

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ စက္မႈဇုန္မ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုတက္လာေရး ၀န္ႀကီးဌာနေပါင္းစုံ
ပါ၀င္သည့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈျဖင့္ မၾကာမီ ကြင္းဆင္းလုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း
ရန္ကုန္တုိင္း၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက စက္မႈဇုန္လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား ကတိျပဳ ေျပာၾကား
လုိက္သည္။

ျမန္မာ့စီးပြားေရး ပုိမုိတုိးတက္လာေရး အတြက္ စက္မႈ ကုန္ထုတ္လုပ္ငန္းမ်ား တုိးတက္ေရး
ေဆာင္ရြက္ရန္ လုိအပ္လ်က္ရွိရာ ျပည္တြင္း စက္မႈဇုန္မ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးကုိ လုပ္ေဆာင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း
ဧၿပီ ၂၆ ရက္က ျမန္မာႏုိင္ငံ ကုန္သည္မ်ားႏွင့္ စက္မႈ လက္မႈ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအသင္းခ်ဳပ္၌
က်င္းပခဲ့သည့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆုံပြဲတြင္ ၎က ေျပာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးသည္ ျမန္မာႏုိင္ငံ အတြင္း အဓိကက်ေသာ စက္မႈဇုန္ အမ်ားဆုံး 
တည္ရွိရာေနရာ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ၎အခ်က္ အား ကုိင္တြယ္ေျဖရင္းလုိက္ျခင္းက ျပည္တြင္း
စီးပြားေရးအတြက္ မ်ားစြာ အက်ဳိးသက္ေရာက္ ေစႏုိင္သည္ဟုလည္း ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ေျပာသည္။

"မူ၀ါဒေကာင္းေတြ ရွိခဲ့ေပမယ့္ တကယ္ တမ္း လုပ္ေဆာင္ႏုိင္မႈေတြ အားနည္းခဲ့တယ္။
စက္မႈဇုန္ေတြ ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ျခင္းဟာ အလုပ္အကုိင္အခြင့္အလမ္းေတြကုိ ဖန္တီးမွာ ျဖစ္ပါ
တယ္။ အဲဒီကမွ လမ္းေဘးေဈးသည္ကိစၥနဲ႔ ကားလမ္း က်ပ္တည္းမႈေတြဟာ အလုပ္အကုိင္
အခြင့္အလမ္းဆီကုိ တျဖည္းျဖည္း ေရႊ႕သြားႏုိင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ႏုိင္ငံဟာ တန္ဖုိးျမင့္ 
ထုတ္ကုန္ေတြကုိ ထုတ္မေရာင္း ႏုိင္ဘူးဆုိရင္ သယံဇာတေတြကုိပဲ ထုတ္ေရာင္း ရတဲ့ႏုိင္ငံ
ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္"ဟု အဆုိပါေတြ႕ဆုံပြဲတြင္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္က
ေျပာၾကားခဲ့သည္။

"လုပ္ငန္းရွင္ေတြနဲ႔ ေတြ႕ဆုံၿပီး ဘာေတြလိုအပ္တယ္ဆုိတာေတြ သိရေတာ့မွ တကယ္ 
ကြင္းဆင္းတဲ့အခါ အဲဒီ၀န္ႀကီးဌာနေတြကုိ တစ္ပါတည္း ေခၚေဆာင္ၿပီး ေျဖရွင္းေပးသြားပါ့မယ္"ဟု
၎က ေျပာသည္။ လႈိင္သာယာ၊ ေရႊလင္ဗန္း၊ ေရႊျပည္သာ၊ ေတာင္ဒဂုံ၊ ေျမာက္ဒဂုံ၊ သာေကတ၊
၀ါးတစ္ရာ၊ သာဓုကန္ႏွင့္ ဒဂုံဆိပ္ကမ္း အစရွိသည့္စက္မႈ ဇုန္မ်ား အပါအ၀င္ စက္မႈဇုန္ ၂၁ ဇုန္မွ
စီမံ ခန္႔ခြဲေရးဆုိင္ရာ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက စက္မႈဇုန္ မ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေရးအတြက္ အဓိက လိုအပ္ 
ခ်က္မ်ားကုိ တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ထံ တင္ျပခဲ့သည္။

တင္ျပခဲ့သည့္ အခ်က္မ်ား အနက္ စက္မႈဇုန္မ်ားအားလုံးသည္ လွ်ပ္စစ္ မီး လုံေလာက္စြာမရရွိျခင္း၊ 
လူေနအိမ္ က်ဴးေက်ာ္ေနထုိင္မႈမ်ား ရွိေနျခင္း၊ လမ္း တံတားေၾကး ေကာက္ခံမႈပမာဏ ႀကီးမားေန
ျခင္းေၾကာင့္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္စရိတ္ ႀကီးျမင့္ ေနျခင္း၊ စက္မႈဇုန္သုံးေရ မရရွိျခင္း၊ အရင္းအႏွီး 
အတြက္ ဘဏ္ေခ်းေငြရရွိေရး အခက္အခဲ ႀကီးမားေနျခင္းႏွင့္ တရားဥပေဒစုိးမုိးမႈ အား နည္းသည့္ 
စသည့္ အခ်က္မ်ား ပါ၀င္ခဲ့သည္။ ထုိ႔အျပင္ လွ်ပ္စစ္မီးရရွိေရးႏွင့္ ေရရရွိေရး အတြက္ ကုိယ္ထူ
ကုိယ္ထစနစ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ ထားခဲ့ၾကေသာ္လည္း ၀န္ႀကီးဌာနမ်ား၏ ပါ၀င္ပူးေပါင္းမႈ 
အားနည္းခ်က္မ်ားေၾကာင့္ လုံေလာက္ေသာ လွ်ပ္စစ္ရရွိေရးႏွင့္ ေရရရွိမႈအတြက္ အခက္
အခဲမ်ားလည္း ရွိေနေၾကာင္း စက္မႈဇုန္ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက ေျပာသည္။

Source: Myanmar Times

Facebook comments