ေခတ္မီဘက္စံုသံုး ဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ အေဆာက္အအံုမ်ား တည္ေဆာက္မည္
ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းမ်ားကို အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ားျပဳလုပ္လ်က္ရွိရာ အခ်ိဳ႕ဆိပ္ကမ္း မ်ားအား ႏိုင္ငံတကာသေဘာၤႀကီးမ်ား ဝင္ထြက္ဆိုက္ကပ္ႏိုင္သည္ အထိ ေဆာင္ရြက္သြားရန္ စီစဥ္ထားသည္။ ထိုသို႔ ဆိပ္ကမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ၊ အသစ္တည္ေဆာက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရာတြင္ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ပိုင္ဆိုင္သည့္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ဆိပ္ကမ္းၿမိဳ႕နယ္ ဗိုလ္တေထာင္ ဘုရားႏွင့္ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ဆိပ္ခံတံတားအၾကား သိမ္ျဖဴကမ္းနားေဒသ တြင္ ေခတ္မီဘက္စုံသုံး ဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ ဆိပ္ကမ္းသိမ္ျဖဴကမ္းနားေဒသ တြင္ ေခတ္မီဘက္စုံသုံး ဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ ဆိပ္ကမ္းအေထာက္အကူျပဳ အေဆာက္အအုံမ်ားကို တည္ေဆာက္ေတာ့မည္ျဖစ္သည္။“ဒီစီမံကိန္းကို MIC က ခြင့္ျပဳတာနဲ႔ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္အတြင္းမွာ စတင္ တည္ေဆာက္သြားမယ္။ တည္ေဆာက္မယ့္ ကာလကေတာ့လက္ရွိ အေဆာက္အအုံေတြကို ေ႐ႊ႕ေျပာင္းေရးလုပ္ရမွာက တစ္ႏွစ္နဲ႔ တည္ေဆာက္ကာလ အေနနဲ႔ သုံးႏွစ္ဆိုေတာ့ စုစုေပါင္း ေလးႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္သြားဖို႔ ရွိပါတယ္” ဟု ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ ဦးျမသန္းက ေျပာသည္။ေခတ္မီဘက္စံုသံုး ဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ ဆိပ္ကမ္းအေထာက္အကူျပဳ အေဆာက္အအုံမ်ားကို BOT စနစ္ျဖင့္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ တည္ေဆာက္ကာ ဆိပ္ကမ္းဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ဆိပ္ကမ္းဖြံ႕ၿဖိဳးေရး လုပ္ငန္းမ်ား အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္႐ြက္ၿပီးပါက တန္ခ်ိန္ ၁၅၀၀၀ ရွိ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ကုန္ေသတၱာႏွင့္ အေထြေထြကုန္စည္တင္ ေရယာဥ္ႀကီးႏွစ္စင္း တစ္ၿပိဳင္တည္း ဆိုက္ကပ္၍ ကုန္တင္၊ ကုန္ခ်ျပဳလုပ္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ယခုျပဳလုပ္မည့္ ဗိုလ္တေထာင္ဘုရားႏွင့္ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ဆိပ္ခံ တံတားအၾကား သိမ္ျဖဴကမ္းနားေဒသတြင္ ဆိပ္ကမ္းဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ပါက ႏိုင္ငံေတာ္၏ ပို႔ကုန္သြင္းကုန္မ်ား ကိုင္တြယ္မႈ ပိုမိုတိုးတက္ လာမည္ျဖစ္သည္။ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကိုင္ရာတြင္ ဗိုလ္တေထာင္ေစတီအား မထိခိုက္ ေစရန္ႏွင့္ သဘာ၀ပတ္ဝန္းက်င္ မထိခိုက္ေစရန္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္သည္။ထို႔အျပင္ ဆိပ္ခံတံတားမ်ား တည္ေဆာက္ရာတြင္ ဆိပ္ခံတံတား ၏ ေအာက္ခံပိုင္တိုင္မ်ားကို Bore Pile မ်ား အသုံးျပဳ၍ ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာေထာက္ေနာက္ခံ အေဆာက္အအုံ မ်ား ေဆာက္လုပ္ျခင္းကိုလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီသို႔ ခြင့္ျပဳခ်က္ေတာင္းခံကာ တည္ေဆာက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။Source: MOI Webportal Myanmar
Facebook comments